Peris

Este Valencia CF de necessitats és complicat. Llevat de partits puntuals, que vostés ja saben quins han sigut, l’equip presenta una solidaritat i sensació de bloc que resulta difícil per als equips que s’enfronta. També és cert que dona un poc la sensació que si es tinguera un poc més d’ambició els punts de visitant serien més. I probablement, no s’estaria esperant tant la primera victòria com a visitant. En estos casos només cal repetir allò de ‘Si no es pot guanyar, almenys no perdre’. I no hi ha més. L’equpi juntet, defensa de tres centrals, amb variació de Foulquier per Diakhaby i un punt que sap regular, com un bunyol de fa una setmana després d’arribar de la primera verbena fallera. Aspectes positius, els resultats dels rivals acompanyen. Mamardashvili va fer una parada de candidat a ‘Ballon d’Or’, altre gran partit de Barrenechea i Javi Guerra, puntals on es sustenta l’equip de Corberán, i Diego López torna a tremolar en altra celebració golejadora. La parada de seleccions donarà una pausa per a preparar el tram final de la temporada i, definitivament, aconseguir l’objectiu. El trist objectiu. Açò és el Valencia CF. I, malgrat tot, no hi ha res més gran.

Las notas de Korvin.

Mamardashvili: Por fin un buen partido, podría entrar en detalles negativos pero son detalles y además el señor redactor me está metiendo prisa. Dos paradas de mérito. Un 6,5.

Foulquier: Asistencia tras la galopada y mucho curro atrás. Un 6,5.

Diakhaby: El jefazo. Un 6,5.

Tárrega: El que más me gustó de los tres centrales. Un 7.

Mosquera: Podríamos discutir su grado de responsabilidad en el gol encajado pero solo vi una repe y me deja dudas por varios motivos. En general, buen partido. Un 6,5.

Gayà: Balón de gol a Almeida. Se ha zampado a mi primo Tsygankov. Juega con un dedo del revés y se la pela. ¡CAPITÁN! Un 7,5.

Barrenechea: Lo tuvo difícil, Girona junta mucha gente por dentro. Ha cumplido sin ser tan impecable como en partidos anteriores. Un 6,5.

Javi Guerra: Luces y sombras. Conduciendo contras, girando al equipo, varios disparos desde la frontal pero también tres contras provocadas fallando pases fáciles. Un 6.

Almeida: Lo del remate con la oreja, ¿qué fue? Partido típico de André, importante en trancisiones pero incapaz de filtrar último pase. Un 6.

Diego López: No ha estado demasiado fino con el balón pero mira, otro golito a la cazuela. Un 7.

Sadiq: La cabra. Un 5,5.

Rafa Mir: No ha estado mal. Un 5.

Rioja: Al final voy a dar la razón a Corberán, me gusta más a pierna cambiada. Hoy, en su banda natural, no ha brillado. Un 5.

Pepelu: Sin tiempo.

Déjanos un comentario