Peris

Doncs no va haver bonic problema, com esperàvem la setmana passada. No haguera estat mal sumar un punt per allò de seguir fent camí poc a poc i guanyar el gol average. I es va estar prop. Fins el 88′. Amb un plantejament d’eixir a la contra. Algo senzill i que, de vegades, és efectiu. Donant protagonisme als canaris amb la pilota. I, si no pots guanyar, per diferents motius, almenys, no perdre. I va passar. Ara, només queda tornar a sumar en casa la setmana que ve, davant un rival que vindrà amb moltes necessitats també i amb terratrèmols institucionals. En partits com el d’ahir, es demostra alguna de les carències d’un equip en constant construcció i que ha de treballar cadascú dels integrants per a que el colectiu no ho note.

Mestalla, Sevilla i la tornada de Quique esperen. I toca guanyar o guanyar. Esportiva i institucionalment. Per a tornar en la gespa allò dels despatxos.

EL TERCER TIEMPO

Las notas de Korvin

Mamardashvili: No salva en el primer gol y la lia en el segundo. Muy mal con los pies. Gran parada a Munir en la acción anulada por fuera de juego. Un 4,5.

Foulquier: Sigue a muy buen nivel. Un 7.

Mosquera: De los mejores. Un 7.

Cenk: Correcto en líneas generales pero transmitiendo mucho nerviosismo con el balón en los pies. Un 6.

Gayá: Muy bien defensivamente, discreto en su aportación ofensiva. Un 6.

Pepelu: El único de los mediocampistas que ha estado a buen nivel. Un 6,5.

Guillamón: Se supone que es un futbolista capaz de romper líneas con pases, guardar el balón cuando nos presionan y también, cuentan , que tiene visión para meterla en profundidad. No hizo nada de esto y además estuvo muy blando en el primer gol. Un 4.

Javi Guerra: No puede jugar en banda. Un 4,5.

Fran Pérez: Tuvo partidos peores. Un 5.

Amallah: Mira que es un perfil de jugador que me gusta, por como defiende, el tío rasca como si fuese un seis. Pero joder, vaya partidito. Un 4,5.

Hugo Duro: Por la manera de defender de Las Palmas, era quizá de los partidos donde menos esperaba de Hugo y así ha sido (cosa que me fastidia). Un 5.

Peter Federico: Empeoró a Amallah. Un 3,5.

Canós: ha dado otro aire al equipo. Un 6.

Jesús Vázquez: Tuvo en sus botas el 0:1 y casi provoca un autogol de Suárez. Un 5,5.

Marí: No tocó bola. Un 4.

 

Déjanos un comentario